Sice to bude něco za něco, ale i tak by to mohla být zajímavá alternativa pro některé hráče.
Tvůrci připravovaného Spider-Mana s Milesem Moralesem v hlavní roli, Insomniac Games, oznámili na svém Twitteru, že PlayStation 5 verze hry nabídne alternativní herní mód, kdy si budete moci hru zapnout v rozlišení 4K a současně v 60ti snímcích za sekundu. Tato změna ale bude vyžadovat nárůst výpočetního výkonu a tak konzole zřejmě obětuje nějaké další funkce jako je například Ray Tracing, tedy jedno z lákadel další generace konzolí. Právě zrovna Ray Tracing vyžaduje obrovské výkonové zdroje a tak je možné, že konzole prostě obětuje to, co zrovna není tolik potřeba, aby hráči umožnila lepší grafické podání.
Swing through the city like never before on PS5 with an optional 4K / 60fps Performance Mode. #MilesMoralesPS5 #SpiderManPS5 pic.twitter.com/FhPEPLjnKL
— Insomniac Games (@insomniacgames) 20. července 2020