Nová generace konzolí bude především o posunování hranice výkonu. Co to bude znamenat pro hráče?
Právě ohledně toho, co můžeme čekat, promluvil hlavní programátor studia Remedy, Sean Donnelly. I když jsou všichni vývojáři již do detailu obeznámeni s PS5, tak pod tvrdým a přísným zákazem šíření informací sdělují jen opravdu malé střípky. V rozhovoru pro britský OPM na téma nových možností pro akční hry z pohledu třetí osoby řekl: „PS5 může vše přenést do větších rozměrů, to znamená bohatší a detailnější herní světy stejně jako pohodlnější hraní v podobě instantního načítání třeba v případě smrti.“ Ředitel komunikace zároveň dodává, že nepůjde v případě PS5 jen o hezčí vizuální zpracování her. „Celkový dojem a prožitek z hraní na nové konzoli bude výrazně lepší. PS5 je o tvoření plynulých co nejméně přerušovaných her jakýmkoli načítáním. Zároveň hardwarové rozhraní je opravdu snadné na použití pro vývojáře, což je skvělé a umožňuje nám to efektivně využívat výkonu.“ „Protože zároveň nebude nutné až tolik optimalizovat a může se pracovat s většími daty, mělo by se to pozitivně projevit i na rychlosti vývoje a jeho nákladech.“