Je vidět, že režim zpětné kompatibility má svá omezení.
Dvě novinky poslední doby ukazují, že pro již existující PS4 hry je problematické vyrobit update, který by umožnil fungovat až na 120 fps.
První hrou, která se s tímto problémem potýkala je Rocket League. Ta brzy dostane patch pro Xbox Series X, který umožní fungovat sice v lehce nižším rozlišení, ale s podporou 120 fps a na PS5 tento patch nedorazí. Podle serveru PlayStation Lifestyle, který se na danou situaci dotazoval přímo vývojářů z Psyonix, není ani tak problém v tom, že by to konzole neuměla, ale prý je složité naprogramovat podporu a vyžaduje to předělání celé řady věcí. Oproti tomu u Xboxu je to otázka malého updatu. Vývojáří se momentálně soustředí především na předchod na nové konzole a free to play model, takže nemají volné kapacity na tak velký update.
Rocket League
7. 7. 2015
Psyonix
Akce, Sportovní, Závodní, Nezávislá
Druhá podobná situace se týká Call of Duty Warzone, která dostala update na zvýšení výkonu na nových konzolích nedávno. A zatímco podle testů na Xboxu skutečně běží na 100 - 120 fps, tak na PS5 stále na původních 60. Podle serveru vg247 se Activision zatím k problému nevyjádřil, nicméně to potvrzuje první část našeho článku a dost možná jde o stejný problém. Nicméně u multiplayerové hry je trochu problém, pokud jedné skupině hráčů funguje hra lépe, než jiné.
Call of Duty: Warzone
10. 3. 2020
Infinity Ward
Střílečka
Je samozřejmě otázka, jak velké skupiny hráčů se tato situace vůbec dotýká, protože k tomu, abyste hráli na 120fps potřebujete nejen podporovanou konzoli, hru, ale také monitor, nebo televizi.