Letitý a problematický Frostbite už půjde do starého železa.
První tři díly Mass Effect běžely na Unreal Engine 3 a ten nově připravovaný se ke stejnému enginu vrátí, jen v novější generaci. Jak potvrdil na svém Twitteru Brenon Holmes z BioWare, hledají nové vývojáře se zkušeností práve s Unreal Enginem 4 a 5. Je tedy celkem jasné, že série opustí Frostbite engine, který použil třeba Mass Effect Andromeda nebo Anthem, pokaždé se totiž narazilo na nějaká omezení nebo problémy při vývoji. Unreal Engine 5, jak ukázala nedávná prezentace ve stylu Matrixu na PlayStation 5, je hodně vyspělý a snad s ním bude radost pracovat. Oproti tomu chystané pokračování Dragon Age by mělo stále běžet na původním Frostbite enginu.
BioWare is hiring talented programmers with UE4/5 experience! Come, join our team and work with us on the next Mass Effect game!https://t.co/6Wr7CpRnh4#BioWare #hiring #UnrealEngine
— Brenon Holmes (@BrenonHolmes) 17. prosince 2021