Launch titul a výkladní skříň PS5 her nebude podporovat jednu z nových technologií, ale má to svůj důvod.
Kreativní ředitel Gavin Moore pro server LEVEL UP pohovořil o tom, proč nadcházející remake Demon's Souls nebude na PS5 podporovat technologii ray tracing. O podpoře této technologie se sice mluvilo ještě v červnu, kdy měli mít hráči na výběr mezi různými nastaveními grafiky, ale nyní je jasné, že hra ji podporovat nebude. Podle slovo Gavina nebyla podpora této technologie ani v plánu. Sice uznává, že konzole je na ní připravena, ale její implementace by znemenala vyřadit ze hry něco dalšího.
My skutečně do Demon's Souls neimplementujeme ray tracing. Není to proto, že PlayStation 5 by to nezvládla, je plně schopná to zvládnout. Je to jako každé další grafické vylepšení, které něco stojí. Pokud bychom implementovali ray tracing do hry, znamenalo by to, že něco jiného bychom museli vyřadit. Ve vývoji her je pouze omezený čas. Když jsme začali vyvíjet, nevěděli jsme, že by se ray tracing dal použít, takže to nebylo součástí naší originální vize. Co jsme chtěli je zaměřit se na na prostředí a vzhled postav. Všechno je nasvíceno v reálném čase s reálnými stíny. - Gavin Moore.
Demon's Souls vychází již příští týden 12. listopadu jako launch titul PS5.