Ke kritice grafiky představeného remaku Písků času se vyjádřili přímo autoři z Ubisoftu India a zdá se, že tak hra má skutečně vypadat ...
Už během představení remaku Prince of Persia se diváci pozastavovali nad "kvalitou" grafiky. Jelikož ale prezentace ukazovala, že je vytvořena z alpha buildu hry, říkali jsme si, že to je zatím pracovní verze. Ale chyba lávky, zřejmě se jedná o prakticky hotový vzhled. K celé situaci se totiž vyjádřili přímo z Ubisoft India a v rozhovoru pro magazín Mako Reactor uvedli, že se jedná o zvolený stylizovaný vzhled. Celá hra má být dle nich pohádkou a tak je třeba, aby i pohádkově vypadala. Nejedná se údajně o problém nedostatku financí nebo času, ale zkrátka je to schválně. Nám se to tedy moc nezdá, protože je rozdíl mezi stylizovaným vzhledem a mizernou grafikou, ale budiž. Uvidíme samozřejmě ve finální hře. Celé prohlášení si můžete v překladu přečíst níže. V komentáři si samozřejmě rádi poslechneme, co na to říkáte vy.
Pokud si vezmete, že hra byla vytvořena před 17ti lety, je tu velký prostor pro vylepšení grafiky a my opravdu chceme dát hře unikátní vzhled, protože Prince of Persia: The Sands of Time je ve skutečnosti fantasy příběh. Vyprávění skrze 40 různých úrovní je ponořením do Zloděje z Baghdadu a všech těch magických prostředí. Tak jsme se rozhodli vybrat unikátní vizuální vzhled, aby se hra odlišovala od ostatních. Není to další Asssassin's Creed, není to stejné jako Prince of Persia z 2008. Musí to být unikátní. Tato magie, tato fantazie, je zobrazena světlem, takže je také výzvou změnit vizuální vzhled hry s tímto remakem.