To, co Sony slibovala, začíná konečně nést své ovoce.
Když se zjistilo, že disk nového PlayStationu 5 bude mít docela podprůměrných 825 GB, z ekterých reálně pro uživatele zůstane asi 670 GB, Sony argumentovala tím, že díky použití velmi rychlého SSD budou moci tvůrci her výrazně snížit velikost her. Zatím jsme neměli možnost to úplně vidět, ale nově vydaná PS5 verze Subnauticy by mohla naznačit, jak by to mohlo vypadat. Podle zjištění portálu twistedwoxel totiž PS4 verze zabírá i tak docela přijatelných 14 GB, ale nově vydaná PS5 verze jen zhruba 3,5 GB. To je datová úspora zhruba 70 % a pokud bychom stejnou úsporu přenesli třeba na Call of Duty, můžeme se ze 100 GB dostat někam ke 30, což je výrazně lepší. Doufejme, že se tím nechají strhnout další tvůrci a nebude to pouze osamělá vlašťovka.