Spider-Man Remastered obsahuje nově další grafický mód | Novinky

Spider-Man Remastered obsahuje nově další grafický mód

  • 13. 12. 2020, 18:59
  • Jaroslav Pazdera

Pokud vám chyběl Ray Tracing a vysoká fps, už nemusí.

Po novém díle Miles Morales dostává nový grafický režim také remaster původního Spider-Mana (zakoupitelný pouze společně s novou hrou). Díky tomuto nastaven sice přijdete o pár fps a nějaký ten pixel na rozlišení, ale měli byste se dostat na stabilních 60 fps a hlavně s podporou Ray-Tracingu. Patch, který režim aktivuje, je poměrně malý, ale díky nemu získáte možnost vymačkat ze hry ještě více směrem k maximálnímu realismu, protože technologie ray-tracing dokáže zvýšit ostrost obrazu, zlepšit nasvícení a celkově oživit to, jak hra vypadá.

Spider-Man Remastered - Ray Tracing 60FPS Gameplay (Performance RT Mode)

Zajímavost

Ray-Tracing, česky něco jako "sledování paprsků" je speciální režim zobrazení globálního osvětlení tak, aby bylo dosaženo maximálního realismu. Zatímco v reálném životě vychází paprsky ze zdroje světla, lámou se a odráží až dorazí k pozorovateli, v technologii sledování paprsků je to přesně obráceně. Paprsky vychází z pozorovatele (respektive kamery) a vypočítává se jejich kolize s objekty, odrazy a další akce. Problém je, že technologie je hodně náročná na výpočet a ještě před pár lety nebylo myslitelné nasadit ji v reálném čase.

Přihlaste se
Komentovat, lajkovat příspěvky a další mohou pouze přihlášení uživatelé.
Pro běžné fungování našeho webu a analýzu Vaší návštěvnosti potřebujeme využívat několik externích služeb (především Google Analytics) a od Vás potřebujeme potvrdit, zda souhlasíte s jejich využitím. Váš případný souhlas můžete kdykoliv odvolat.