Pokud vám chyběl Ray Tracing a vysoká fps, už nemusí.
Po novém díle Miles Morales dostává nový grafický režim také remaster původního Spider-Mana (zakoupitelný pouze společně s novou hrou). Díky tomuto nastaven sice přijdete o pár fps a nějaký ten pixel na rozlišení, ale měli byste se dostat na stabilních 60 fps a hlavně s podporou Ray-Tracingu. Patch, který režim aktivuje, je poměrně malý, ale díky nemu získáte možnost vymačkat ze hry ještě více směrem k maximálnímu realismu, protože technologie ray-tracing dokáže zvýšit ostrost obrazu, zlepšit nasvícení a celkově oživit to, jak hra vypadá.
Zajímavost
Ray-Tracing, česky něco jako "sledování paprsků" je speciální režim zobrazení globálního osvětlení tak, aby bylo dosaženo maximálního realismu. Zatímco v reálném životě vychází paprsky ze zdroje světla, lámou se a odráží až dorazí k pozorovateli, v technologii sledování paprsků je to přesně obráceně. Paprsky vychází z pozorovatele (respektive kamery) a vypočítává se jejich kolize s objekty, odrazy a další akce. Problém je, že technologie je hodně náročná na výpočet a ještě před pár lety nebylo myslitelné nasadit ji v reálném čase.