Chlazení by mělo být skutečně královsky dimenzováno a jeho vlastnosti půjde měnit podle potřeby budoucích her.
V rámci představovačky vnitřností konzole PlayStation 5 jsme mohli vidět, jak si v Sony poradili s chlazením, se kterým měly předchozí generace trochu problémy. Po rozdělání obalu jsme mohli vidět skutečně obří vetrák s chladičem a chlazení procesoru pomocí tekutého kovu. Nyní se ukazuje, že chlazení bude dimenzováno skutečně bohatě a Sony bude moci měnit vlastnosti pomocí budoucích updatů. Informace o využití chlazení u různých her se budou zaznamenávat a vyhodnocovat a je tak možné, že se zjistí, že třeba u některé hry stačí poloviční výkon a konzole se tomu přizpůsobí. Ostatně to bude dělat i sama za pomocí tři tepelných čidel na hlavní desce. Jak to bude v provozu uvidíme již za měsíc a den a doufejme, že chlazení bude tak vyváženo, že nebude ani moc dělat hluk, ale ani se nebude konzole přehřívat.