Díky tomu by mohl být headset relativně malý a výkonový skok obrovský.
Zpráva společnosti Display Supply Chain Consultants uvádí, že displeje použité pro PSVR2, tedy druhou generaci virtuální reality pro PlayStation, dosáhnou fenomenální jemnosti 800 pixelů na palec. Ve srovnání s první generací, která měla jen 193 pixelů na palec je to ohromný skok. Ostatně už dříve jsem se dozvěděli, že se bude jednat o velmi jemné 4K panely s podporou HDR. Jemnost displeje je ostatně důležitá, protože jsou velmi blízko k oku a mohou být rozměrově menší. Oko z blízka totiž rozpozná matici pixelů snáze, než na monitoru.
Pokud si kvalitní displeje navíc spojíme s technologií načítání jen toho, co skutečně vidíme, mohli by tvůrci her vytvořit velmi zajímavé hry a zážitky. Virtuální realita je totiž hodně náročná na výkon konzole a pokud by se povedlo tento výkon směřovat jen tam, kam je to skutečně nutné, byl by to velký skok kupředu. O PSVR2 se určitě v brzké době dozvíme mnohem více, ale jestli letos vyjde, to se musíme nechat překvapit.
Jak jsme dnes zveřejnili v týdenním přehledu DSCC, Sony PSVR2 bude mít rozlišení přes 800 PPI na oko se dvěma panely 2000 x 2040, oproti 5,7" 1920 x 1080 s 386 PPI u PSVR pro obě oči. Velké zlepšení. Nejmodernější rozlišení OLED displeje.