Trochu nepovedený start prodejů se bohužel podepíše na dalším výhledu.
Zahájení prodejů Cyberpunku 2077 je ve znamení propastných rozdílů. Zatímco hráči na PC si užívají nádhernou grafiku a hru provázenou pouze "menším množstvím" chyb, tak na konzolích je to horší. Nám například hra neustále padá i na PS5 a technické problémy jsou prakticky na každém kroku. I tak se hra ale dá dost dobře hrát a skvělý příběh a napsané postavy nás dokážou u hry udržet. Ostatně recenzi čekejte brzy. Hůře jsou na tom majitelé základních verzí konzolí předchozí generace, kteří mají hru prakticky nehratelnou a dost ošklivou. Na tom by nebylo nic až tak divného, je to prostě starý hardware, ale bohužel vyjádření CD Projektu v některých rozhovorech, kdy tvrdili jak dobře hra na starých konzolích běží a absence jakékoliv reálné ukázky právě ze běhu na starých zařízeních způsobily, že hráči jsou trochu rozladěni.
Pro CD Projekt je Cyberpunk sice obrovským úspěchem a hra se zaplatila prakticky v den vydání, ale renomé firmy a s ním i akcie klesají a to se samozřejmě nelíbí akcionářům firmy. Důsledkem toho je, že na posledním jednání firmy se vedení rozhodlo věnovat neomezené prostředky na napravení škod a vylepšení hry. Problém ale je, že to pozastaví nebo zpomalí práce na připravovaných DLC a také multiplayerové části, která měla dorazit v příštím roce. Stejně tak měla dorazit i nativní PS5 verze, která by měla využít všechny funkce nové konzole jako mnohem lepší grafiku a ray-tracing, ale i na tu si zřejmě počkáme o něco více. Aspoň mezitím budeme mít šanci zapomenout, co ve hře bylo a dát si ji pak znovu.
Problém také mají hráči, kteřé se na pokyn CD Projektu rozhodli reklamovat svou digitální kopii u Sony a žádat refund. Sony totiž nemá žádný speciální proces na refundace a vše se provádí přímo přes podporu. Ta ze začátku některým hráčům refundy povolovala, ale nově už všechny odkazuje na patche, které přijdou v lednu a únoru a refundace odmítá, protože hráči hru třeba spustili. Také samotný CD Projekt, který nejdříve doporučoval hráčům o vrácení peněz požádat, nyní vyhýbavě píše, aby hráči raději počkali, co bude. Podle nás to není trochu fér, protože pokud si někdo předobjednal PS4 verzi o které mu bylo tvrzeno, jak hezky poběží, ale momentálně ji nemůže vůbec hrát a měl by čekat čtvrt roku na to, až bude hra opravena a vše bude fungovat, jak má? A co když hra během toho čtvrt roku ztratí třetinu ceny, kdo nahradí rozdíl? Je to velmi ošemetná situace a CD Projekt i Sony by měli zaujmout jasnou pozici.