Přestože pár aktuálních her bylo kvůli pandemii odsunuto na pozdější termíny, ten největší dopad restrikcí přijde až později.
Mnoho expertů z herního odvětví se shoduje na tom, že dopady restrikcí se projeví až u těch her, které mají plánované vydání příští rok a později. Přeci jen hry, které míří na trh v létě nebo na podzim, jsou už prakticky hotové nebo je u nich jasné co je třeba dodělat. Horší to ovšem bude s tituly v rané fázi vývoje, kde musí celé týmy více osobně řešit, kooperovat a plánovat. Což jde mnohdy na dálku špatně. Nemluvě o speciálních procesech jako je třeba motion capture nebo nahrávání různých zvuků a muziky třeba v podání celých orchestrů. Bude tedy zajímavé sledovat nakolik se globální krize projeví do kvantity nebo i kvality her například v roce 2021. Určitě na tomto názoru bude něco pravdy, protože i v ekonomických oblastech lze čekat reakce na všechna omezení až s větším zpožděním. Na druhou stranu vývojářská i vydavatelská studia by na rozdíl od mnoha jiných odvětví alespoň neměla mít finanční potíže, protože obecně během domácích karantén se lidé uchýlili k hraní více než kdy jindy.