Guerilla Games se snaží poučit se z chyb minulosti a přinést nové možnosti do soubojů s lidskými protivníky.
Jeden z tvůrců ze společnosti Guerilla Games se na PS Blogu rozhovořil o soubojích v chystaném Horizon Forbidden West. Jak sám přiznává, jedna z mála slabin hry, která je mimochodem skvělá, jsou souboje, respektive jejich část. Bojování proti robotickým dinosaurům bylo akční, zábavné a plné taktizování, protože každá potvora měla nějaká svoje slabá místa a bylo nutné je patřičně využít. Pokud ale došlo na souboje proti živým lidem, tady to bylo slabší a autoři jsou si toho vědomi.
Horizon Zero Dawn
6. 12. 2017
949 Kč
Guerrilla Games
Akce, Dobrodružná, RPG
Samozřejmě s tím chtějí něco udělat a navíc v novém díly by mělo být množství lidských protivníků daleko větší včetně toho, že narazíme na různě schopné a jinak bojující nepřátele. Na to bude reagovat i hlavní hrdinka Alloy, která dostane do vínku řadu nových schopností a možností, jak bojovat proti jiným lidem. Díky tomu by mělo být zábavnější bojovat s chladnými zbraněmi, kombinovat různé útoky a jednotlivá komba do smrtících kombinací. Na krátkých videích můžeme vidět náznak toho, jak budou souboje vypadat a hra vypadá stále skvěle.
Horizon Forbidden West vychází 18. února 2022 a už teď je to jedna z nejočekávanějších her příštího roku.