Tvůrci poodhalili, že v tomto otevřeném japonském světě na náš čeká opravdu hodně obsahu.
Některé hry čelí kritice, protože jsou moc krátké, jindy je zase jejich zdolání až příliš obsáhlé a říkáme si, že kvalita je lepší než kvantita. Tvůrci ze studia Sucker Punch promluvili pro server Voxel o tom, na jak dlouho by nás jejich chystaný titul měl zabavit a kolik obsahu nabídne. Už nedávný vývojářský deníček ukázal rozlehlost celého světa, navíc se autoři nechali slyšet, že i důležitou část spočívající v objevování se snaží udělat maximálně zajímavou a rozmanitou. Kromě hlavního příběhu zde na nás bude čekat i řada vedlejších aktivit. Během testovacích hraní prý někteří za stanovený čas ani nedokončili celý příběh, protože se jednoduše zasekli na různém prozkoumávání. Celý příběh má být navíc obalený řadou vedlejších a dobrovolných úkolů a příběhů. Někteří tak přímočarým způsobem zdolali Ghost of Tsushima během šesti a půl hodin. Každopádně tvůrci počítají s tím, že by nás mělo bez problémů včetně vedlejších úkolů zabavit na 40-50 hodin. Ghost of Tsushima vychází finálně 17. července.