Úpravy a nové možnosti přichází na obou spektrech náročnosti.
Tvůrci ze Sucker Punch se snaží a i po vydání Ghost of Tsushima obratem reagují na požadavky hráčů a zpětnou vazbu. Dnes vydaný patch přináší kromě různých drobných úprav a oprav i změny v možnosti nastavení textu (větší písmo, případně různé barvy titulů), ale především nové možnosti týkající se obtížnosti
Nová obtížnost: Lethal – Smrtící
Tušíte správně, jde o novou a nejnáročnější výzvu. Při této obtížnosti utrpí Jin každou ránou větší poškození, na druhou stranu i jeho katana je více smrtící. Všichni nepřátelé jsou v soubojích víc agresivní a rychleji vás objeví. Taktéž čas pro reakci na vykrytí nebo hnutí útoku je ještě menší. Rozhodně jde o režim obtížnosti, který více staví na boji zblízka a v tomto duchu by hráč měl také vylepšovat postavu. Skrytý postup ducha zde nebude podle všeho příliš efektivní a úspěšný.
Lower Intensity Combat
Druhá novinka v tomto updatu na verzi 1.05 není přímo volbou obtížnosti, ale lze si aktivovat tento odlišný režim soubojů. V něm máte naopak možnost více si všechno užívat a spíše relaxovat. Souboje jsou naopak nejméně intenzivní, máte hodně času na reakci. Navíc i některé útoky nepřátel, které normálně nejde vykrýt, mají tuto možnost. Všechno by při aktivaci této volby mělo být jednodušší a snazší, včetně stealth postupu.
Ghost of Tsushima si z naší recenze odneslo nejvyšší hodnocení a jak ukazují první čísla, skvěle se prodává a těší se úspěchu i mezi hráči.