Remaster nenahradí původní hru, jako se to stalo u Warcraft III.
Blizzard je sice společnost, u které očekáváme kvalitu u každého titulu, ale občas také sáhne vedle, jak ukázal loňský remaster Warcraft 3: Reforged. Jednalo se o velmi necitlivý upgrade, chybějící funkce a spoustu technických problémů. Navíc se ale Blizzard z nějakého důvodu rozhodl, že nová verze nahradí původní hru a okamžitě zrušil původní multiplayer a ten nový ani nepodporoval vše. Toho bychom se samozřejmě rádi vyvarovali u remasteru Diabla 2 a vypadá to, že tady došlo k poučení. Na rozdíl od zmíněného Warcraftu tentokrát nepůjde o náhradu původní hry, ale obě budou existovat souběžně. Původní hra zůstane nedotčena a kdo bude chtít, může si ji užít jako za mlada.
Jedna z věcí, které chceme ujistit je že originální hra zůstane originální hrou. Chceme ujistit, že hra zůstane tam, kde je. Například pokud máte příšerný mód, který upravuje herní kódy a narušuje bezpečnost hry, ale je to vaše oblíbená cesta, jak hru hrát, tak můžete, protože my nebudeme tyto módy podporovat v Resurrected verzi. Udržet obě hry souběžně je velkou částí této snahy. - Rod Fergusson, Blizzard, Diablo team.
Tvůrci také v rozhovoru pro PC gamer hovořili o cross-play funkčnosti napříč platformami. Přeci jen multiplayer je podstatnou částí hry a spousta hráčů si ho i ve staré verzi do dneška užívá. Prozatím sice není funkce plánována přímo při spuštění hry, ale tým pracuje na možnosti, že bude do hry přidána dodatečně ve formě patche. Řada her takové možnosti podporuje, tak by to snad neměl být takový problém. Druhou funkčností je ale cross-progression, tedy přenos vašeho dosaženého postupu napříč platformami a ten hra nabídne. Můžete si tedy v klidu hrát doma na PlayStation 5 a následně si na chatu vzít Nintendo Switch a pokračovat, kde jste skončili. Tedy tak si aspoň představujeme, že by to mělo fungovat ve spojení s Battle.net účtem.
Diablo 2: Resurrected vyjde někdy letos pro PlayStation 5 i 4.