Autoři původně oznámenou schopnost odstranili kvůli designovým důvodům.
Vývoj hry je hodně dlouhodobá záležitost a řada věcí se v průběhu času může měnit. A to je případ i Cyberpunk 2077, který je ve vývoji už řadu let a některé funkce nebo schopnosti, které dříve byly oznámeny nakonec ve finální hře nebudou. Jednou z těchto schopností, které byly původně prezentovány jako jeden z elementů hry, je běhání po stěně. To jsme měli možnosti vidět i na některém z dřívějších gameplay videí, ale nakonec si to sami nevyzkoušíme.
Level designér Max Pears uvedl v rozhovoru pro GameReactor, že běhání po stěně museli odstranit z důvodů designu. Nakonec se ukázalo, že by se to nehodilo ke koncepci a navržení jednotlivých úrovní. I tak ale máme očekávat velkou flexibilitu při řešení úkolů a pohybu prostorem. Zřejmě by běhání po stěně poskytlo nějakou výhodu, díky které bychom se mohli dostat, kam bychom neměli a nebo obejít nějaké pečlivě připravené lokace.
Cyberpunk 2077 byl již několikrát odložen a momentálně na něj čekáme do 19.11. tohoto roku.