Tvůrci z CD Projektu se rozpovídali o tom, jak výrazné změny a inovace budou v jejich chystané hře co se týká designu úrovní. Dokonce má jít o stejně velký krok jako mezi druhým a třetím Zaklínačem.
Nové informace pochází z podcastu německého serveru GameStar, v rámci něhož se rozpovídali vývojáři Cyberpunk 2077. Jaké zajímavé a nové informace v tomto relativně dlouhém povídání prozradili?
Cyberpunk 2077 by měl být o hodně modernější hrou a došlo prý k velkému skoku kupředu. Dokonce se nebrání srovnání co se týká návrhu a designu úrovní, jako kdybychom vedle sebe dali The Witcher 2 a 3. I když bude tato moderní cyberpunková akce zasazena do jiného světa než Zaklínač, patrně na ní přeci jen najdeme podpis stejného vývojářského studia. Což by nemělo být na škodu. Propracovanější mají být i všechny mise, ve kterých mají mít hráči třikrát tolik možností jak je vyřešit, než bylo v Zaklínači 3.
Během návrhu misí a úkolů si prý neustále kladli otázku: „Co nejhloupějšího by nyní mohl chtít hráč udělat a jak by očekával, že bude mise pokračovat?“ A všechny tyto situace se snažili podchytit, udělat je otevřené a reálné, abychom při hraní měli co největší pocit svobody a skutečně mohli dělat co se nám zlíbí. Demonstrovali to na konkrétním příkladu: s někým mluvíte, najednou dojde na střelbu a co teď uděláte? Třeba si půjdete koupit hamburger, nevadí, žádný problém, mise pokračuje stále dál. Jediné, co by nás tak mělo opravdu zastavit, bude smrt vaší postavy. Volnost a variabilita působí opravdu skvěle a posun v herním designu by měl být výrazný.
Bližší informace o Cyberpunk 2077 jsme vám představili v našem nedávném preview.